Pages

Wednesday, May 5, 2010

Orang kata ` apalah hari2 citer pasal duit’.Sebenarnya saya cuma berkongsi peluang :
1) Aku tak mahu kaya sorang2
2) pedulikan apa orang kata kerana yang nak berubah tu ‘Aku’
3) aku join ND LALA Network kerana `bukan orang lain yang boleh tentukan masa depan aku, sebaliknya `Perubahan’ yang aku buat sebenarnya `Kejayaan’.

Kerana PUNCA STRESS yang kebiasaan kita yang biasa kena redah juge;
- adalah masalah kewangan
- bebanan kerja
- kesesakan lalulintas

Jadi, aku tak ingin jadi seperti `hamster’ yang buat kerja yang sama setiap hari dan masih di tempat yang sama. Memang betullah kita buat kerja yang sama, mana mungkin akan dapat income yang luar dari biasa. Biz ni, jalan dah tersedia, just follow belajar buat seperti mereka yang berjaya dah buat..Moga aku kuatkan semangat & beroleh kejayaan dan dapat berkongsi nikmat rezeki Allah ini utk dunia dan akhirat.Aminn.

Kepada yang ingin berubah, just call/ msg 0127634187

No comments:

Post a Comment