Pages

Wednesday, May 5, 2010

MODAL YG DIPERLUKAN


Hari ini saya ingin berkongsi dengan semua pembaca bagaimana cara untuk memperolehi pendapatan minimum sehari sebanyak RM684++ dengan komitmen saudara yang berterusan..

Syarikat kami menyediakan pelbagai pakej mengikut keinginan seseorang yang berteraskan pendapatan seseorang..

Antara pakej yang tersedia untuk semua pembaca yang ingin kan "financially free"...



  1. Bronze (RM 532) - Satu "Internet business centre" (IBC) + product package. Pendapatan minimum harian yang berteraskan komitmen yang berterusan adalah RM684++.

  2. Silver (RM 1444) - Tiga "Internet business centre" (IBC) + product package. Pendapatan minimum harian yang berteraskan komitmen yang berterusan adalah RM 2052++.

  3. Gold (RM 2356) - Lima "Internet business centre" (IBC) + product package. Pendapatan minimum harian yang berteraskan komitmen yang berterusan adalah RM 3420++.

  4. Platinum (RM 3268) - Tujuh "Internet business centre" (IBC) + product package. Pendapatan minimum harian yang berteraskan komitmen yang berterusan adalah RM 4788++.

Sememangnya jika dilihat begitu sahaja, pendapatan ini seolah- olah tidak masuk akal, tetapi ini telah terbukti oleh semua peserta program N.D Lala Network yang berteraskan komitmen yang berterusan. Semua modal di atas hanyalah dibayar sekali seumur hidup.


Saudara pembaca semua tidak perlu risau, kerana pihak syarikat telah menyediakan pelbagai bonus yang menarik seperti Introducer Bonus, Pairing Bonus, Leadership Development Business.


Sekiranya penerangan saya di atas masih lagi tidak mencukupi bagi saudara pembaca, saudara boleh lah menghubungi saya untuk membuat temujanji dan saya akan memberikan penerangan yang lebih lanjut lagi.

No comments:

Post a Comment