Pages

Friday, October 1, 2010

PAGI TD

salam all.....

pg td aku masuk field kt estet Chaah untuk amik leaf sampling..time dh sampai tu pekerja aku kate tuan no 3 nk ikut skali...name die ape ntah...aku lupe...die pompuan..die baru keje 3 bln..die nk tgk cmne kitorang keje...so mmbe aku ni amik la kt opis..

so smpai kt field aku pon trun la dr ford renger...aku masuk field 2003b...yg kwn aku ni masuk field 2003c..dah trun tu kwn aku tanye tuan tu nk ikut aku ke ikut die...die kate nk ikut kwn aku ni..selamat gak aku...aku malas klo tuan ikut ni...xleh la aku amik care aku...

dipendekkan cerita kitorang dh abes amik sampling kwn aku pon amik aku...kitorang antar tuan kt opis...pastu pekerje aku cerita la yg td tuan jatuh time nk lompat parit kt field...aku pon tergelak la...kelakar la..die xsamapi...pastu tuan ckp penat upenye keje aku ni...die kate ingt keje senang jek...baru die tau keje aku cmne...susah ke senang..ingt kitorang balik awal ni keje senang ke...haha...padan muke...kelako gile

No comments:

Post a Comment